Normal view MARC view ISBD view

Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İşletmelerinÇevre Bilinci Eksenindeki Uygumaların Tüketici Satınalma Davranışı ve Kurum İmajı Algısına Etkisi / A. Bahar Ceritoğlu

by Ceritoğlu, A. Bahar Yard. Doç. Dr.
Item type : KitapPublisher: İstanbul Yalın Yayıncılık 2011Description: 159 s. 23 cm.ISBN: 9789944313971.DDC classification: 361.76
Tags from this library: No tags from this library for this title. Add tag(s)
Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Call number Status Date due Barcode Place Hold
KARS İL HALK KÜTÜPHANESİ
Salon
361.76 CER 2011 (Browse shelf) Available 105200069781

Genel Kullanıcılar

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.


MARC21 conform to the norms of the international registration.2